puuuh

kan verkligen inte förstå varför jag är trött, sov 13 h inatt och det behövde jag men även nu sitter jag här & är trött. har inte ens gjort någon nytta idag, fixade rummet, tvättade en maskin & var nere & dukade nyss för vi ska snart äta lite bara pappi kommer hem.

Har inte ens pluggat något idag så har världens sämsta samvete, det är bara 17 dagar kvar tills vi ska åka och då ska allt vara klart egentligen men de fixar jag nog aldrig så kommer nog att ha några uppdrag kvar när jag åker till Malmö.

Lyssnat på Rix Fm hela dagen & nyss ringde de upp Gert. Klockren är han: "Har man 45 i skor så vet man vad han har för något annat som är stort". vad tänker ni på? ;)

denna veckan är det mycket jobb men även plugg & "avslutningskväll" på skolan på torsdag, för snart försvinner vi & många kommer man aldrig träffa igen & de känns inget bra :/ även projektmässan på torsdag så det börjar dra ihop sig något enormt mycket nu, det är med blandade känslor faktiskt.


längtar enormt mycket till Dalarna just nu & den tjocka släkten, vill bara åka nu :) men några dagar kvar så jag får väl hålla ut helt enkelt.


vill ha kväll & innbandyträning nu faktiskt, hoppas den nya tränaren är där idag & kör lite med oss :) dock längtar jag mer efter onsdag när de är fys, grymt skönt efter de passet för man känner sig så duktig.


Brudar, utgång på lördag? Sista helgen innan jag sticker till Malmö, de måste vi ju "fira" med en utgång. för sedan är de påskhelg & sedan åker jag.  är ni på? :) jag är grymt sugen iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0