Säsong 09/10

Måste bara skriva ett inlägg, kollade runt på nätet nu i pausen på Beck och blev nyfiken på vår serie nästa år. Den kommer sannerligen se ut såhär:

1 CL98IC  
2 Färjestadens IBK Ned
3 Hovshaga AIF  
4 Ingelstad/Växjö 08 IBF Ned
5 Ljungby IBK  Ned
6 Sandbäckshults IBK  Upp
7 Sävsjö IBK  Upp
8 Värnamo IK  
9 Älmhults IBK Upp
10 Östra SK Jönköping  

Turlista för uppflyttning. 
Till Damer div 2
1) Carlshamsn IBK
2) Månsarps IBK
3) SSG IF

Snacka om derby, det kommer bli så roligt faktiskt. Därför de gäller att ligga i hårdträning nu, hihi. inte så jätte många långresor heller och det är alltid positivt tycker jag. Dock gillar jag verkligen våra bussresor men den stora frågan är vem som ska ta över frågesporten nu när Johan inte ska vara med längre. Jag är så taggad för säsong 09/10. Denna veckan får vi förhoppningsvis träffa nya tränaren :) Nu kör vi girls!

Kramar

Er M


Kommentarer
Postat av: jeili

VAAAA???? SKÄMTAR DU?? Va ledsen jag blev när jag läste här.. Har Johan meddelat att han inte skall fortsätta?

2009-03-22 @ 22:19:31
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa, han sa de i onsdags tyvärr :(

2009-03-23 @ 09:42:55
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0