Sicken skam

Blev ingen promenad med mammi, bäddade ner mig i sängen istället med datorn på magen & bara kollade runt & pratade med folk. Somnade som en stock bildligt talat alltså, shiit. Det har både ringt & smsat för fullt på mobilen men ingen Malin som vaknade. haha! så nu har man precis vaknat igen, men ska snart somna om igen alltså. sådana här helger är verkligen inte bra för ens kropp. den vill just nu bara ha sömn, sömn & sömn.

Syrran kom nyligen hem, hon har spelat in sin låt i en studio ikväll så jag väntar med spänning på resultatet. Ska använda den i "Melodifestivalen" de har på sin skola, tyvärr missar jag den för då är jag i Malmö men lycka till iaf :) Frågan är om man inte ska palla sig hemåt då igen pga de, får se helt enkelt. Ska ju försöka ta mig hem den 25 pga cl´s fest.

nu ska jag svara på alla smsen & ringa upp lite personer som ringt sedan ska jag försöka slumra in igen & sova tills imorgon. de lär min kropp behöva annars är nog det bara en tidsfråga innan jag nog blir sjuk tyvärr.

vill höja ett finger för Cl´s kiosk & dess goda toats. Det är en sådan jag levt på idag bara & mumma var goda de var, kiosken i all ära :)

god natt

kramar

Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0