Slappa söndag

Söndagar är faktiskt till för att slappa så jag borde inte känna något dåligt samvete. Satte mig på hojen och cyklade ner till simhallen runt 11 för att möta Ews och vi skulle averka några simtag. Blev närmare bestämt 60 länger= 1.5 km, grymt nöjda! Spenderade lång tid i duschen & lite i bastun, ingen favorit att basta direkt. Kastade i oss lite frukt och sedan delade vi på oss och jag satte mig på cykeln igen & började trampa hemåt. Grymt jobbigt att cykla när man har simmat.

Precis fått i mig lite mat & kollade på Jurassic Park två med familjen, mys mys ! Har nu också bäddat rent sängen med nya lakan och sådant så ska krypa till sängs och sova lite, man blir grymt trött av att simma. Måste vara taggad för bion ikväll ju, skulle vara skandal att somna precis under. Nya Wallander ska vi se, hämnden. Sedan är man hemma lagom till Beck vid 21 förhoppningsvis, börjar bli en tradiation på söndagskvällarna. Har sååå grymt mycket plugg också, vem tusan uppfann svenska B, usch, fy & blää! Men allt ska hinnas med innan man lämnar Småland för Skåne och det är drygt 3.5 vecka kvar. Därför är det en anledning till att jag börjat blogga faktiskt, så släkt och vänner ska kunna följa mig när jag lämnar Småland för 6 veckor i Skåne. Så de ser att jag fortfarande lever och inte har alldeles för mycket bus för mig utan att jag också gör lite nytta.

En viktig sak, vi befinner oss i Skåne när Idol-audition är där så vi ska såklart köa & sjunga. En kul grej för gänget som redan befinner sig i Skåne, sedan får man se hur det går. Tror vi blir "utslagna" ganska fort helt ärligt :) Dock kanske vi kan förföra juryn med vår småländska charm, den som lever får se :) Nu ska jag krypa till sängs för någon timmes sömn eller två.

Kramar

Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0