Snart helg

Ohh, godegud vad jag längtar till helgen. Vill bara ta de lugnt & sova egentligen, dock kommer jag inte få göra det denna helgen för har alldeles för mycket på schemat. Men söndagkväll, då ska jag verkligen sova :)

Imorgon blir de idrott runt 14 & sedan efter de bussen in till Kalmar för att sitta i seket på Fair Play Cup. Ska bli enormt roligt, jag älskar sådana cuper! Efter blir de hem till bror min med sambo & bara soooovvaaaaa.

Lördagen kommer med stormsteg och med det menas högskoleprovet, gjorde jag verkligen rätt som anmälde mig till de? jag börjar tvivla, bläää. Efter ska jag iaf hem till bror min igen & få mat, mammi & pappi ska också in. MYS! Sedan blir de nog utgång med tjejerna, om inget annat kommer ivägen.

Söndag drar Fair Play igång igen och vi ska vara där halv åtta :O och jag ska köra in, lyckat liksom. dock kmr nog Fia ser med förjävlig ut än mig, haha. då hon kmr Sedan blir de hem te S-åkra och börja jobba vid 11 till 17. Sedan är det sooovvaa som gäller!


Det bästa som hänt mig just nu är att vi kanske ska byta bil, jag hoppas verkligen på det så de inte bara reparerar den för jag vill verkligen ha en ny bil. Men pappi är kräsen, han ska ha automat & diesel och det är väldigt sällsynt i bra märke. Men nu har vi hittat en V70, de gillar vi verkligen :) Pappa ser chansen nu när jag ska till Skåne så jag inte kan köra sönder bilen :P Sedan när jag kommer hem är de bara ta ut min cabbe & köra runt, jag längtar!

nu ska jag packa för det blir nog 1-2 nätter istan denna helg, får se vart man hamnar, bjuder på en bild så ser man håret lite iaf men har dock skitröda ögon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0