Sömn...

Sömn var allt som behövdes för min kropp, sov i 13 h denna natt. Sjukt skönt att vakna upp och känna sig helt utvilad faktiskt. Får se hur bra det går att somna inatt då, kanske inte lika lätt tyvärr.

Nu ska jag ta tag i alla mina väskor som jag hade med mig i helgen, mycket kläder överallt samtidgt som alla skolböcker ligger lite där de vill. Sedan blir de en långdusch.

ikväll är de innebandyträning, godegud var jag har längtat faktiskt efter denna kväll :) Man blir så pepp när man sett innebandy hela helgen & ser hur sjukt roligt de har när de spelar, ibland inte något riktigt allvar :)

nu kan även Fia börja läsa min blogg för nu har vi ändrat texten till ljusgrå, eller inte vi kanske. snarare Jeili som har gjort hela min blogg :)

nu måste jag verkligen börja städa!

beauty

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0