sömnlösa nätter

Har sovit 12 h på 3 nätter, det är hälften av vad jag brukar sova. Ögonen är helt rödsprängda och man får kämpa med att hålla dem uppe. Har kommit in i en period då jag drömmer grymt mycket, hemska drömmar som jag vaknar av och sedan kan jag inte somna igen. Jag är en knäppis! Beror på stess säger folk, jag tror faktiskt de har rätt för jag är grymt stressad men jag börjar faktiskt bli duktig på att uppskatta mina lediga stunder så en bit på vägen börjar jag nog komma :) Sedan all träning behöver sömn, så får nog bli bättre på den fronten!

Mitt ärende idag vid 8 var den fruktade tandläkarn, det tog cirka 7 minuter och sedan var jag lika glad igen. Perfekta tänder, dock börjar visdomständerna börja komma fram nu så hon sa att jag kan ha ett kämpigt halvår framför mig. Hon trodde inte jag skulle få så stora besvär, vi får hoppas på det bästa, inga svullnader eller inflammationer vill vi ha! Detta var sista året jag fick gå gratis också, from nästa år blir de betalning som gäller. SKANDAL!

Nu ska jag krypa till sängs med en bok & hoppas jag slumrar in en timme eller två för det behöver verkligen min kropp!

later.

Kommentarer
Postat av: Fia

Man se ju fan inte de stå.. bloggen är förmörk. detta måste du fick stickan!!haha

2009-03-24 @ 10:25:32
Postat av: Malin

det kommer Fia, haha!

2009-03-24 @ 15:48:23
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0