Söndag kväll

Precis nedkrypen i sängen, nu blir de Beck på fyran tror inte jag har sett den faktiskt så ska bli spännande. Och som ni säkert alla ser är bloggen klar och jag är såååå nöjd verkligen, stort tack till Jeili som gjort denna åt mig. För jag är själv verkligen kass på detta, men hon fixade en åt mig. Såå snällt! Checka in hennes blogg http://jeili.blogg.se/ ! Hon är grymt skillad den ungen alltså, borde skaffa en karriär inom detta tycker jag ;) mhihi. Jag tycker det är grymt roligt att skriva i min blogg också så ni kan verkligen räkna med att det kommer komma ungefär 3-4 inlägg varje dag förhoppningsvis.

Bion var bra får 4/5, var lite saker som man alltid tycker borde vara annorlunda men jag lyckades inte klura ut vem som var boven så det var riktigt bra. Dock hade jag två "kommentatorer" bredvid mig iform av Ews & Syrran, haha de kunde ibland inte vara tysta alltså men det är sådant man får ta helt enkelt. Men jag tycker verkligen den är sevärd!

Kollade även mobilt bredband idag till Skåne, för behöver det under cirka 7 veckor bara men det finns verkligen inte något som finns. Man måste binda upp sig i 18 månader och när jag kommer hem sedan behöver jag det inte igen. Så vet verkligen inte hur jag ska lösa den frågan, måste ju ha datorn på kvällarna så jag kan ha kommunikation med alla er som är kvar här hemma :) Men vi får se hur det blir med det, på onsdag ska jag iaf köpa en stor resväska. Kommer ändå inte räcka, så får nog ha 2 sportbags också. Sedan dataväska och allt, kommer inte vara mycket kvar här hemma. Den stora frågan är hur jag kommer klara mig utan min familj, denna helg har de varit så underbara. Sett att man inte mått 100 % bra, och då finns de där & stöttar. De säger att fela är mänskligt och enkelt att göra, men att glömma och förlåta är något mer smärtsamt oftast. Jag ångrar allt mitt snack, men jag kan inte göra det ogjort. Bara att leva med det och se hur det går.  Mamma & Syrran läser bloggen iaf så jag vill bara säga: Jagälskarer <3

Veckan ser verkligen tuff ut så nu blir det sängen så man är uppladdad för en späckad vecka och helg. På lördag ska jag göra högskoleprovet, har verkligen ingen som helst aning vart jag ska befinna mig vart kommer de skrivas??? Sedan kommer resterande dagarna att tillbringas i sporthallen, pga Fair Play Cup ska bli roligt. Lördagskvällen blir Kalmar, familjemys inne hos bror min med hans flickvän. Chaffis åt mammi & pappi, så är ni ensamma på lördag kväll inne i Kalmar & vill ha sällskap så får ni gärna höra av er :) Dock kommer jag nog vara helt seg efter cirka 6 h högskoleprov, men det får gå :) Helgen har förövrigt varit riktigt bra, slapphelg men sådana behövs också ibland :) Jag har även skaffat mig en helt ny policy:
Lev livet som det kommer, och ta en dag i taget. Sluta fundera så mycket och bara lev.

Nu blir det Beck helt & hållet.

God natt

Kramar

Er M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0