Svenska B

Har äntligen läst ut Kung Oidipus och även skrivit en berättelse om det och skickat in uppdraget till läraren, så nu hoppas vi på ett bra betyg men shiit vad trött jag vart! Jobbigt att spendera en hel dag framför datorn.

Sedan om man ska vara lite negativ så är de fyra uppdrag till som ska göras, men jag ser det positiva att jag iaf har kommit igång :)

Nu ska jag klä på mig ett par jeans, solbrillorna och gympaskorna sedan ska jag traska till affären för att fixa Jeili´s surprise.


later.


Kommentarer
Postat av: jeili

nej men hallå söta du!! :P Sluta nu... jag vet ej om jag dyker upp ikväll.. finns inget slut på pluggandet till imorn. :( suurt

2009-03-25 @ 15:48:29
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0