Talang i köket?

Precis fått i mig en kycklingsallad som jag gjorde till familjen idag, mumma! Mätt och glad just nu faktiskt, lovat en på pappas jobb baka bullar med någon dag nästa vecka. Han blir besviken om jag inte gör det så det får vi nog klämma in någonstans. Alldeles för mycket som ska hända nu på kort tid innan Skåne men men.

Ska byta om nu och packa väskan sedan blir det stan för innebandyträning :) Ska bli roligt att träffa alla bruds då jag inte tränade i måndags och förhoppningsvis får vi träffa nya tränaren idag, spännande när jag inte har någon aning om vem han är :P

Hoppas även Jeili kommer då jag har en överraskning åt henne :) hihi

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0