Tranan, våfflor osv

Solen skiner och jag är ledig idag, hela skolan ska egentligen till Växjö & kolla på teater men min mentor tycker att jag kunde få vara ledig pga allt plugg som ska vara klart innan Skåne. Är även ledig imorgon, då har vi medeltidsdag egentligen men ett uppbokat möte hos frisören sedan två månader tillbaka gör att jag fick vara ledig då också :) GREAT!


Inatt har tranan kommit till de flesta små hus med små barn i, dock kom den inte till mig. Tycker nog jag börjar bli alldeles för stor för sådant & visserligen kan den nog ha rätt. Dock hade jag inte tackat nej till ett liten Thomas Sabo berlock istället för godis. 7 månader nu utan godis, ska banne mig klara ett år :)

Nu ska jag sätta igång att plugga, faktist därför jag är hemma idag. Sedan blir de nog även en promenix i det fina vädret :)

Idag är de våffeldagen också så bara käka våfflor! :)


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0