Trötthet

Jaaa, det kan nog sammanfatta min söndagskväll faktiskt. Är helt slut och ögonen svider, har blivit 10 h sömn på 2 nätter nu i helgen pga Fairplay, högskoleprov & jobb. FairPlay var väldigt roligt, blivit tajtare med folk i klubben och alla domarna. Så har haft en bra helg i Kalmar Sporthall helt enkelt & träffat grymt mycket nytt folk och de gillar vi :)

Som sagt vankades högskoleprovet igår, sedan har jag ingen mer kommentar för jag trodde jag var så sjukt mycket smartare än vad jag egentligen är. haha! 0.0 de kmr jag få, nja men inte över 1.0 iaf. Sedan käkade jag mat hos bror min, vidare & kolla Cl´s F16 tjejer och sedan blev de fotboll & lite :) en bra helg som sagt!

Har jobbat idag så kom precis nästan hem, har hunnit fått i mig lite mat bara. Ska nog ta en promenix med mammsen så man kanske kan hålla sig uppe lite längre ikväll iaf :) Måste deklarera ikväll också så man har klart det inför Malmö, jag får faktiskt ganska mycket pengar tillbaka på skatten så det var ett glädjebesked :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0