Vinst :)

Korr vann hela rugbyn igår, så jäkla roligt! Ett stort grattis :D

Har gått igenom min tyska idag med alla grammtik så i skrivande stund sitter jag och ska skriva in det på Word. Har även hunnit med en lektion i företegsekonomi idag så den kursen är snart klar också :) Längtar verkligen till Malmö nu och några besök är inplanerade, ska bli enormt roligt :) Sedan bal & studenten direkt när man kommer hem, gaaah!

Sitter och väntar på att Gry ska bli klar så vi kan gå & få i oss lite mat så jag kan fortsätta plugga sedan. Idrott vid 14 & sedan blir de Kalmar för att tillbringa en hel eftermiddag/kväll i sporthallen.  

later.

Kommentarer
Postat av: jeili

Oj här hade jag missat mycket det senaste halv dygnet. Va kul med nyfrissering!!! :) Jag skall om en månad knappt också.



Den där fia alltså, hon kan inte ha dissat för texten. Hon måste ha en dålig skärm alltså. jag ser verkligen HUR BRA SOM HELST!!! Det blir så knas med vitt.. :P Men jag kan ju ändra så får vi se vad folk säger om det!! hehe

2009-03-27 @ 12:29:01
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill inte ändra, fult med vitt jag ser också jätte bra. men hion menade att vi kan ta ljusgrå text typ. hehe.

2009-03-27 @ 13:03:37
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0