"alert"


En positiv grej med att stiga upp tidigt är att man hinner med så grymt mycket saker. Har packat ner nästan alla mina kläder nu, skolböckerna, alla skor, duschgrejer & smink osv. Har även gjort 1 fråga på historia 3, de tar lång tid alltså, tänkte få in den ikväll. Har tvättat 2 maskiner & hängt upp, den tredje ligger i och den får jag ta när jag kommer hem för ska snart åka till Malmö och ha lektion. Har lektion 15-17 & sedan blir de hem igen. Vill egentligen bara vara hemma och hålla på och småpyssla lite samtidigt som jag pluggar men icke, kan inte skita i den lektionen för den är viktig! Företagsekonomi B lektion & den är 150 poäng och som sagt vill jag ha MVG och då gäller det att gå på lektionerna för hon säger mycket bra saker där.

Ikväll kommer jag sitta i min ensamhet igen, fundera på vad jag ska hitta på men inser att jag inte har så många alternativ så det kommer få bli plugg. Kommer ändå vara skönt att nästan inte ha några uppdrag kvar när man kommer hem så man bara kan fokusera på muntorna. Sedan blir det skönt att pappa & syster hämtar mig imorgon istället så jag har lördagkväll hemma. det är väl även Eurovision imorgon? Har verkligen ingen koll när man varken har tv eller tidning, shiit man är beroende alltså. Får kolla på nätet för jag tackar gudarna för att jag har haft internet här nere annars skulle jag aldrig ha klarat mig & då är jag helt seriös.

nu ska jag fixa iordning mig & kila iväg till bussen.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0