besviken


Svenskaläraren rättade mina 2 uppdrag jag hade skickat in. VG & sedan ett VG+. Jag blev faktiskt besviken, tyckte jag hade jobbat med dem grymt bra men men. Får jag VG i kursen så går inte världen under. Fick även tillbaka historia a uppdrag 2 & de fick jag MVG på. lyste upp min kväll lite iaf :)


Nu ska jag egentligen sova men borde väl sätta mig med marknadsföringen också och få in treans uppdrag. Men nu loggade Julia ut igen så kan inte jämför räkneuppgifterna, dumbom Julia ;)

Annars har dagen varit bra, fick missa en lektion i företagsekonomi så tar vi muntan via webbkameran ist. Så kan åka hem på söndag, kommer bli underbart :) Pappa hämtar mig & de ska bli skönt att komma hem.

nu ska jag krypa till sängs, imorgon är de svenska som gäller hela dagen. Ska ha MVG på muntan iaf.

nattinatti.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag messade ju faktiskt svaren sen!

2009-05-12 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0