bra vana..


Somnade direkt igår nästan, helt slut. Syster ringde & väckte mig strax innan åtta idag & undrade vilken väg skolan låg på. Som om jag skulle veta de?? Vet att den ligger vid västra hamnen, nära kockums (ngt stort jobbföretag) och Maxi Stormarknad sedan vet jag aboslut inget mer. Joo, att skolan heter Kockum  Fritid också. Men vi får hoppas de hittar fram iaf.

Varit ganska morgonpigg nu & de ser jag som en väldigt bra vana. När jag var liten var jag alltid uppe vid 8-10 men på senare dar kan jag lätt ligga till 11-12 & så skäms jag för att jag har sovit bort hela dagen. Men nu är man alltså morgonpigg igen & då hinner man med så mycket saker. Tror jag har packat klart allt nu, ska kolla överallt en sista gång så jag inte glömmer något. vore en skam! Sedan måste jag väl stoppa i mig lite frukost också & fixa iordning mig te lektionen.


Grymt dåligt väder här nere idag & jag som var dum & lät skinnjackan vara uppe & packade ner vårjackan som är regntät. Pucko mig!! Om de börjar regna så får jag väl gräva upp vårjackan igen, hoppas inte på regn men det ser inte mycket bättre ut faktiskt.

nehe, nu väntar frukost & sedan ska jag hinna med marknadsföring.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0