duktiga jag


Får man skryta? Ibland kanske. Vart uppe tidigt idag, lagade mat för pappa hade ingen lunchlåda med sig. fixade iordning köket.

jobbade med mammi mellan 12-15 & åkte sedan hem för att äta. nu sitter jag här & ska skicka in sista marknadsföringen & börja renskriva allt det Antonio sa. Munta imorgon vid 21 & sedan har jag 2 betyg kvar som ska fixas & sedan är jag klar. Känns helt underbart för jag har verkligen koll på allt också :) Jag kommer avsluta min gymnasietid helt & hållet den 3:de juni och de trodde jag verkligen inte när jag satt hos SYV i januari & hade 300 poäng efter. Dock tog jag tag i mitt liv ordentligt och nu sitter jag här, snart helt klar med min gymnasietid för gott & 2500 poäng.

Gry blev klar idag. GRATTIS GUMMAN! Så nu kan hon njuta i två veckor & bara ta de lugnt. De är hon verkligen värd!

Nehe, nu måste jag fixa marknadsföringen för vill åka till Dalskär med lillsis ikväll nercabbat & ta en glass & bara mysa. Då måste allt vara klart.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0