Flum


Jag har blivit flummig & tacka min svenskalärare för de! Har 4 uppdrag i svenska & han gillar när det är flum och väldigt inlevande. Måste ta fram barnet i mig så jag ska försöka få MVG på alla resterande 4, ett MVG i den kursen hade verkligen varit en bonus. Jagvillha!

Sitter på Kockums nu för måste vänta på Julia, vi ska gymma vid 20 och ikväll ska jag nog laga mat vid 23 till sambo som hon kan äta imorgon. Jaa, jag känner mig pigg. Vart depp igår & imorse men nu börjar livet gå bra. Det ska gå bra.

Jag hoppas på jobb i höst, ett bra jobb. Hoppas kan man alltid. Undra hur mina högskoleansökningar går, lite nervöst.


Jaou, jag skriver knasigt I know. Men som sagt, man får tänka i andra banor med min svenskalärare. Min svenskalärare sitter mittemot mig och läser tidningen, han tycker jag ska skicka in mitt andra uppdrag ikväll. visst han har rätt, men båda vet nog att de inte kommer ske ikväll iaf. han får förväntansfullt vänta, han ska se chelse-barcelona.

Kalmar FF leder, great :)

Nu måste jag fortsätta lite med svenskan iaf.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0