förbättring


Sprang som sagt idag, och vi sprang 7.5 km men det var närmare 7.8-8 km fick man höra sen. Men jag var stolt, kom in på 41 minuter & de sprang jag första gången på & då sprang vi bara typ 7 km fick man höra idag så en förbättring var det ju. En grabb sa att man är tvungen att springa bort "fettet", så det är bara att ge sig ut i spåret & löpa :) Men jag var nöjd sedan lite styrka & blandat på de också. Lite pinsamt dock när några herrar drar förbi en, men det är sådant livet är. killar är nog mer tävlingsinriktade än oss helt enkelt ;)

nu ikväll har jag flyttat lite pengar från olika konton, ska börja spara på riktigt nu är tanken :) Sedan skulle jag börja med historian men att prata med annat folk har lockat mycket mer. hihih.

nehe, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen. lite äcklig är jag nog allt!

pappa, saknar dig <3


puss&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0