Funderar..


Sambo var uppe vid 6 idag, hon hade tenta vid 9 så hon åkte hemifrån vid 7 ihopp om att hon skulle få i sig lite kunskaper i skolan innan tentan. Jag önskar henne all lycka till men jag tror hon är påväg hem nu faktiskt.

Jag vaknade runt halv tio igen & de var bara att kliva upp. Så ätit, gjort iordning mig och även fått in företagsekonomi B uppdraget 5, så inga fler uppdrag i den kursen :) Jippi ;) Muntan ska jag inte ha förrän 25:e maj så det är en bra tid dit. Ska börja med svenskan nu för ska försöka munta den 14:e maj och har 4 uppdrag kvar så det gäller nog att sätta igång, men det är så sjukt tråkigt!


Ni som läser detta, flippa inte ur nu! Men jag funderar faktiskt på att speeda upp min fart här nere och komma hem så fort som möjligt. Ha svenskan den 14:e maj här nere och sedan kanske ta mitt pick & pack & bege mig hemåt. För muntan i Företagsekonomi, Marknadsföring och Historia kan jag ha över webben hemma. Med msn & telefon, det kommer gå lika bra. Visst jag trivs som fisken i vattnet här nere, verkligen och en liten del av mig vill inte hem. Men den andra delen vill vara med innebandyn från början och bara köra hårt. Det tåls verkligen att fundera på, vet att det kommer bli ensamt för sambo min men måste jag så måste jag. Har verkligen inte bestämt mig ännu, men vi får se!


Nu ska jag börja med svenska b, August Stringberg, Daniel Defoe och vad nu alla heter.


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0