GAAAHHHH


NERVÖS, den bara kryper närmare & närmare just nu. Skitnervös för muntan verkligen, vill så gärna ha MVG och det känns som om jag inte kan ett skit. Gaaah, magen gör skitont för jag är så nervös!!! Varför pluggade jag inte ordentligt?? Eller som Julia säger: Du kan nog mer än vad du tror, vi får hoppas på att den tjejen har rätt.

Igår tog jag cabben med Daniel & körde te Dalskär för att kolla om de var öppet men de hade stängt. vidare till Torsås & kineskiosken & köpa glass där. De har SIA glass så jag fick mina två kulor i strut som jag ville ha. sicken lycka. hihih :) Vidare till Gunnarstorp där det vankades film, blev en riktigt bra "Kristi Himmelfärds dag" iaf må jag säga :)

Som ni vet så vankas det munta vid 11, skriver i bloggen hur de gick sen. Sedan blir det förbi tjejen som ska sminka & fixa mig inför balen. Ska kolla lite vad jag passar i & sådant. Allt måste matcha & vara snyggt så vi ska leka lite :) Ikväll vill jag kolla på fotboll, Söderåkra- Hossmo. Någon som är på? :) Ska gå en promenix med Ews idag också, hihi :)

nehe, nu måste jag läsa igenom allt en gång till. Får hoppas hon är snäll & inte ställer några idiotfrågor :P wish me luck!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0