God morgon


Uppe tidigt idag, ohh yeees! Mycket som står på schemat, klev nyss upp & ska börja med marknadsföring 4:a nu så den blir klar. Även försöka hinna med 5:an & börja renskriva. Ni ser att det är många timmar framför datorn idag, blää!

Ska även ordna alla mina gamla böcker & svänga förbi skolan en sväng så de får tillbaka dem jag har lånat. De är några styckna & när jag tar studenten vill jag inte behöva gå dit mer :P ( om jag inte ska läsa till psykologi B )


så nu gäller det att sätta fart, fick förresten MVG på historia 3, happy happy :) Den kursen får jag avsluta nästa vecka, nu är det marknadsföring & företagsekonomi som gäller :)

de regnar ute, jag som ville ha fint väder ikväll när vi ska springa. får hoppas de spricker upp & blir fint.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0