good day


lite bättre dag idag, var iväg & solade lite. skönt men kunde inte hålla ut i 30 minuter så jag gick när de var 10 kvar :P varit i KNA med lillsis & shoppat loss lite. blev min drog & botade bort allt det tråkiga förtillfället. är grymt trött just nu för sömnen är inte på topp, men som sagt så kan jag sova i graven ;) blev jeans, tröja, bh, smink & lite smott & gott :) Imorgon blir de tidigt för ska in till stan & shoppa allt inför studenten, hälsa på pappi & sedan blir de Springbreak med tjejerna <3 JIPPI! måste skriva ut min palacebiljjet, oppps :P hitta kläder som jag kan ha på mig med, hihi.


nu har jag preics bytt om så ska kleta på ltie smink sedan drar jag iväg till Norrvallen, ska kolla NT´s herrar med Cecilia :) Lite fotboll avslutar kvällen så det blir kanon, bra väder idag också :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0