GROVSTÄDNING


Sambo fick MVG på biologi B & jag är glad! Glad för hennes skull men mest glad för hon ska grovstäda hela våran lägenhet. hahaha :) jag tackar gudarna för att jag slipper städa, för snart åker man förhopnningsvis hem :)

Sedan är jag förbannad, Julia & jag körde hårt arm, mage & rygg pass igår men tror ni jag har någon träningsvärk? Nee, verkligen inte. Lite i armarna men de är så lite så de känns knappt. Fatta att jag blev sur, jag tar ut mig så musklerna skakar men ändå får jag inte träningsvärk. blää! Dock sa en vis man till mig igår att min mage kan vara vältränad under allt "skinn" läs "fett" jag har. så dags att ge sig ut i löparspåret så man blir lite trim.


Nu ska jag ta lite matpengar och bege mig inåt Malmö för att grilla lite.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0