Hur svårt kan det va?


Tydligen så kan det vara skitsvårt att skriva CV samt personligt brev, de är alls inget roligt. Men innan jag går & lägger mig ikväll så jag ha ha skickat det till 3 jobb iaf! De har jag bestämt mig för!


Dagen har annars varit lugn, lagade mat till familjen & har bara grejat. Ska börja stortstäda rummet snart för imorgon åker jag till Skåne igen & kommer inte tillbaka förrän i slutet av maj & då finns de ingen tid att städa för då kommer släkt och det är student samt bal. Så måste göras innan jag åker :)


Dock är de inget roligt att städa så nu ska jag slå sis i bowling på vårt Wiii spel & man kanske skulle ta & spela lite gh också.

långa nätter..


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi tränar på onsdag! Efter svenskan/min matte!

2009-05-04 @ 22:36:15
Postat av: Malin

de blir kanon :)

2009-05-05 @ 11:06:16
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0