I gave it all



Dagen har varit bra, lagade mat tsm med pappi & de blev gott. Nu i kvällningen har jag vart ute & gått samt sprungit en bit. Imorgon blir de längre, cirkus 8 km. Innebandy börjar om 1 vecka cirka med 7.5 & missar de två första veckorna så jag vill verkligen känna på hur det kännas att springa långt.

Så blir upp tidigt så jag hinner med allt som ska göras innan tåget går från KNA 12.38.  Så har verkligen en fet lista, skulle egentligen gjort företagsekonomi B nu när jag vart hemma, sista uppdraget men blev inget alls så det kommer jag få sysselsätta mig med på tåget imorgon.

Ikväll har jag fixat mitt personliga brev samt CV, så mejlat ut lite och ska skicka lite brev imorgon med. Nu måste sängen bäddas för har röjt på rummet idag, ordnat upp mitt pappersliv i pärmar ist för att de bara ska ligga huller om buller. Vart tvungen att städa de för kommer inte hem något förrän slutet av maj då jag åker hem för gott.


Längtar till Lund & imorgon åker jag :) Sambo, jag saknar dig!

natti natti

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0