In the night..


Shiit, det är verkligen sant. Jag hatar att sova ensam, hur ska allt bli när jag ska flytta hemifrån själv? Hmm, får nog bo hemma tills jag blir 40. Säger ni om de mamma & pappa? La mig runt 12 & somnade nog inte förrän 01.30, tankarna bara flög iväg till allt annat. Vaknade igen vid 4 & hade svårt att somna upp. När klockan vart halv nio gav jag upp. SKönt att vara uppe med "tuppen" men tror verkligen min kropp skulle ha behövt sömnen.  Positivt är att jag har ätit frukost, borstat tänderna & de nu. Sitter med löparkläderna på mig för runt 10.30-11 ska jag ge mig ut på en runda. Blir nog en 5 km så jag får känna på flåset lite iaf :)


Solen skiner här nere som aldrig förr, de känns kanon :) Funderar på om jag ska ut & lägga mig men känner att det är väldigt dåligt med tid. Måste börja med packningen för imorgon hinns det absolut inte med om man ska bli hämtad runt 16. Ska ner med en tvätt nu också, vill ha allt rent när man ska hemåt så man inte behöver tvätta de första man gör när man kommer hem. Räcker nog med att jag har dammråttor som väntar på mig :P


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0