irresistible



Uppe vid 9 idag & käkade frukost med sambo, hon hade dock varit uppe sedan 6 men de är bara för att hon är typ knäpp. Har inte riktigt alla hästarna i stallet förstår ni! Hon har åkt iväg på biologimunta & får hon ett MVG ska hon faktiskt grovstäda hela lägenheten, vi hoppas hon får ett MVG :) för då slipper jag städa.


Har skickat in svenska b, uppdrag 2 nyss. Jag börjar bli en jäkel på fantasi, får nog akta mig så jag inte börjar leva i en fantasivärld med svampar, älgar, och troll. Kanske kommer tillbaka till Småland som ett troll, den som lever får se ;)


Jag har faktiskt kommit fram till en sak till, jag är grymt dålig på att förstöra saker för mig själv iaf. Varför kan jag bara inte låta varje sak ha sin gång och ta dagarna som de kommer, en dag i taget och bara leva livet. Det ska jag verkligen börja göra nu, leva dag för dag och sedan får man se vart man hamnar. De tycker jag låter som en grymt bra plan, eller? :) 



Nu ska jag ringa min älskade mammi & prata lite. Sedan in med marknadsföring 3 innan jag ska åka till Malmö.

Ikväll ska vi grilla med "skolan", hela Korr iaf dem som är här nere och sedan kommer vår "fritidsledare" ner och har lite aktiviteter med oss. Ska bli grymt roligt.


På lördag är det date :) !


igår vart de storm här nere, men vi flög inte iväg. Dock fick vi sätta på oss grymt mycket kläder när regnet bara öste ner men de var mys :)


later.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket sammanträffande! Jag ska också på date!

2009-05-07 @ 13:08:39
Postat av: Malin

Vaa, ska du? Hmm, med vem ska du gå med då? (A)

2009-05-07 @ 14:59:42
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0