Jämförelse

Har pluggat sedan 8 typ & de känns som om inget fastnar. Jag vill ha Shakespeare till romantiken, Voltaire till upplysning osv. Dock kanske Voltaire var upplysning, hmm. Ni ser, jag kan verkligen inte mycket. Ska nu jämföra två böcker, en nutid med en gammal bok. De blir "Romeo & Julia" V.S "Gömda". Alltså Shakesperare V.S Liza Marklund. Undra vem som vinner, det får vi se ikväll. Svårt att hitta saker som är lika så jag får nog köra på olikheterna. Sedan dra ihop det i slutet med ett poetiskt budskap :) Hoppas svenskaläraren gillar det, men ganska lätt att "tillfredsställa" honom. han är en rolig prick!

Ikväll efter muntan ska sambo åka hem, shiit 3 nätter utan sällskap! Hur ska jag klara mig, det är den stora frågan. Kommer väl få gräva ner mig i plugg tillsammans med min musik & dator, har dock en lektion fredag & en lördag så lite sysselsatt blir jag väl. Sedan ska allt packas ner & så måste jag städa ur lite också. Sambo har lovat en grovstädning så jag skulle bara ta lite tyckte hon, vi får väl se hur mycket jag gör. Tänkte att de ska få bli en löprunda på lördag med, var alldeles för länge sedan. De värsta är att mina husvärdar också ska iväg så hela huset är tomt, shiit scary! Ingen som vill ner & hålla mig sällskap?

Söndag förmiddag kommer pappsen & syster ner hit & hämtar mig. Jag längtar verkligen så mycket!

nu börjar magen kurra, frukosten vid 7 känns alldeles för långt borta..

later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-14 @ 12:34:52
Postat av: Anonym

SCOTTS OCH LARZ KRISTERZ IMOROGN FREDAG KL. 16.00!!!

2009-05-14 @ 12:35:41
Postat av: //Julia

2009-05-14 @ 12:36:05
Postat av: Malin

Vart asss?

2009-05-14 @ 13:43:21
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0