kaos


allt är en enda stor katastrof för tillfället, mitt rum, huset, plugget, motivationen jaa allt! Jag vill bara ligga under täcket hela dagarna & inte stiga upp till sanningen.  har ingen ork eller motivation för tillfället är så sjukt trött. vill inte på springbreak, bal eller ta studenten.

ohhh, vad jag klagar men allt är verkligen kaos. vill att allt ska vända så folk får se den glada, spralliga flickan som alla tycker om mig. kanske alla krav som ställt till det, vem vet eller så är det de höga kraven jag har på mig själv..

stå ut för en dag vänder det..


Kommentarer
Postat av: Liza

"Finns här om du behöver någon axel att luta dig mot" Håll ut vännen

2009-05-28 @ 22:25:53
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0