KFF


Igår orkade jag inte skriva, har iaf blivit smålänning igen. Sverige sög i eurovision, jag blev grymt besviken. tyckte hon sjöng dåligt.

Idag har jag gjort allt möjligt ute i trädgården, hoppas jag har fått färg.

Pappa öppnade min fulla "spargris", de var mycket pengar så imorgon blir det banken. Vad jag ska göra med dem återstår att se, resa eller bara investera i något när man ska flytta? :)

Jag vill egentligen inte skriva, ingen fantasi. Men nu ska jag, sis & farmor gå 1 mil. Jag ska löpa 4 km så jag får flåset & är beredd för ibträning imorgon. 7.5 km står då på schemat  & jag kmr dö på kuppen.

Har folk här hemma som kollar på KFF-IFK Göteborg, vi hoppas på vinst för KFF :)
Efter vi har gått ska vi ta cabben till Dalskär & äta en glass om de har öppet, annars blir de sittande på bryggan & snacka med sis mest hoppas jag på glass :) Ikväll måste jag göra marknadsföring 4 också, blää!

btw, mina vänner är bra!

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Vilken diss! "mest hoppas jag på glass :)" Schysst, men iofs, det hade jag också gjort

2009-05-17 @ 20:52:05
Postat av: Malin

fan, har ju sprungit. klart jag är sugen på glass då. men fick ingen, blev twilight ist :)

2009-05-17 @ 22:24:10
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0