lite lycka..


Fick MVG i Svenska B, han hade rättat min muntliga examintation (stavning)? men äsch. Det behövdes inget telefonsamtal för han kände igen min stil sa han, min starka munta vägde upp det för hade bara 4 VG på uppdragen & ett G+. men fy faaan vad jag blev glad :D skulle fixat historian ikväll men gör klart sista frågan imorgon bitti istället.

Tränade som sagt idag & de gick kanon, skönt att tänka på annat. Sedan blev det hem till Liza & duscha vidare till ICA & Flamenco & köpa sallad & lite gott :) Kollade finalen & Barcelona tyckte jag var bättre iaf. Haft en grymt mysigt kväll hemma hos den tjejen, tack <3 behövde verkligen det!

Mama Will hold me är en låt som är såååå sjukt bra, Liza hade den så lyssnar på den hela tiden nu & mina tårar bara rinner. det är tungt för tillfället, jag måste imorgon. måste måste!!!

ska försöka sova nu.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack för igår vännen! supermysigt var det, måste göras om:)

2009-05-28 @ 22:27:45
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0