mer död än levande


Precis som rubriken heter känner jag mig, helt död i både kropp, huvud & själ. Varför är den frågan som snurrar runt i min skalle. Men det är väl för all panik över torsdagens munta i svenska & att jag ska hinna med allt inför den kommande studenten. mendeskajagfixa!


Min glädje idag var att min älskade sambo hade maten klar när jag kom hem vid 21 typ. hon är så underbar! stuvade makaroner & falukorv fick jag, sitter här tjock & mätt nu borde vara glad men de är jag alldeles för trött för.
Imorgon är de 06.15 som gäller pga lektion i Fe B vid 08.30. jag längtar faktiskt inte, men det är en dag så de får gå!


Ikväll ska jag lägga mig tidigt, snart faktiskt. Ska läsa texter i svenska B också så jag lär mig något.

jag saknar lillsis..

jag tror även jag har blivit lite åt pollenallergiker, finns det något som heter tillfälligtpollenallerig? Så fort jag går ut snorar näsan & jag nyser. Finns många olika pollen säger sambo men jag vet i tusan, annars som Susse snackade om så är de kanske svininfluensan som härjar här nere i Skåne. vem vet, kanske drar med mig de hem till Småland. densomleverfårse!



Söndag blir jag en sann smålänning igen & de känns underbart. Fått mycket mobbing häre nere pga utav min bonniga dialekt, är vi bonniga från Torsåstrakten? :)


nu ser sängen väldans inbjudande ut, dock inte svenska boken men det är bara att stå ut.


nattinatti


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0