Movietime



Ostbågar, CocaCola & en bra film. Ohh yees, det är jag verkligen värd efter idag tycker jag :) Ska dock ge sambo lite massage också, hon sa att jag lovade de igår så får väl hålla mitt ord..


Gjort fråga 1 på Historia A uppdrag 3 nu också, jäklar vad jag har varit flitig idag. Får se om jag orkar med fråga 2 sedan också innan det är dags för att krypa ner i min nybäddade säng. tvättade faktiskt mina örngott, lakan & sådant idag. vuxenpoäng!


Nu blir de movietime i sambos säng, tydligen ska vi se blindness. en skräckis & de gillar jag inte så mkt & sambo tror att den är jättedålig så hur ska detta sluta...

tog lite fina bilder igår när jag vart i Malmö dock inte orkat/hunnit lägga över dem på datorn så imorgon maybe.


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Får jag vuxenpoäng om jag åker med bälte i pendelbussen?

2009-05-08 @ 22:38:46
Postat av: Malin

nja, det är väldigt tveksamt faktiskt! ska fundera på saken :)

2009-05-08 @ 23:42:58
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0