MVG :)


MVG i Fysisk Träning B, hade anat att de skulle komma men ändå blir man kanonglad :)

Nu sitter jag med Svenska B, uppdrag 3. Tänkte jag skulle få in den idag samt Historia A, uppdrag 2 :)

Sambo ska in till Malmö & shoppa lite med Julia, men jag anser att mitt plugg är mycket viktigare så jag blir klar. Dock har inte Sambo mycket kvar, två muntor och inga uppdrag så tycker hon kan få roa sig lite. Ikväll ska vi ha myskväll med film & massage :) Kollade film & fick massage igår, de var grymt skönt :) Somnande som en stock vid 23, de var grymt skönt & sov till 9 idag.

Hjälpte precis sambo med att få på sina jeans, hon hade målat naglarna och fick inte på sig jeansen. Porrigt!

nu väntar romantiken & upplysningen på mig.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0