Nu bär det av :)


Yeees, ska packa in bilen nu & sedan bär det av till Skånelandet igen. Snarare Lund, ska bli grymt roligt & jag är taggad till max för att spendera mina 3 nästkommande veckor där nere. JIPPI :)


Ska dock försöka komma hem kanske 1 vecka tidigare pga att jag vill vara med innebandyn någon gång på långdistansen. För när jag kommer hem & efter studenten & bal & allt de så är de ingen långdistans kvar utan bara intervall & styrka då. Får se hur jag gör, ska fixa skolan först. Får hitta något bra spår i Lund man kan ligga & bränna i, Julia du är väl på? :)

Nehe, nu kom mamma hem så vi ska snart åka.


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart jag är på! Btw, jag kan inte träna innan svenskan som är flyttad imorgon för jag ska göra annat då! Fika och hångla! Eller nej, jag ska fota med Kembring! :)

2009-05-05 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0