Oändlighet


Shiit, jag TRODDE jag såg PRINS CARL FILIP IDAG, shiit alltså vad glad jag vart när jag skulle på bussen & jag tyckte jag såg honom genom rutan. ack så fel jag hade, 2 sek efter jag hade tänkt den tanken kom förnuftet ifatt mig och han skulle ALDRIG ALDRIG åka buss så där blev jag lika besviken igen :( Dock vart de en kille som var grymt lik honom & snygg vart han med såklart :)

Lektionen idag, gaaah så tråkigt. Räntekostnader hit & räntekostnader dit, bokslut där & verifikation här. ni kan väl fatta att de är götrist & sedan att läraren säger att jag är duktig på ekonomi gör inte saken bättre. Shiit, jag fatar ju för tusan inget jag spelar bara smart!!! Har frossa pga den stunande muntan som ska vara på fredag & där jag kmr göra bort mig sjukt mkt för jag kan inte mkt alltså!!! Hon trodde jag skulle studera ekonomi i Lund i höst & bla bla. Jag sa "Nja, jag tar ett år ledigt".. Ska aldrig gå en ekonomilinje på högksolan, NO NO!! Dock kunde jag precis inte säga det till henne, äsch dags ta tag i plugget inför muntan! jag ska ha MVG så..


Var hemma vid 18 idag & lagade käk. Var tjock också & drog i mig cola & ostbågar. onyttiga Malin, usch! Men jag lovade Gry att hjälpa till med att tömma vårt "godisskåp" :P När jag kommer hem så blir de inget sådant mer, då är de hårdträning som gäller på hög nivå :) Har kollat på ett avsnitt av Så Ska Det Låta, det som var på tv:n 6/3. Ganska länge sedan men hade inte sett de. Var Martin Stenmarck & Jill Johnson V.S Frida (Dunka mig gul & blå) & Lasse Kristers Stefans"??? ( vet inte riktigt vad han kom ifrån). Men Martin alltså, vilken man! Snygg, gudomlig röst och så förbannat rolig. Jag flabbade åt honom flera ggr för han är så förbannat klockren & han bjuder verkligen på sig själv. ensådankillevilljagha! Rolig, kan sjunga, snygg osv. men man kan tyvärr inte få allt här i världen, blää!

Fick MVG på marknadsföring 3 nu också, var en rolig överraskning. Tänkte fixa 4:an ikväll nu så jag får in det & även historia 3, 2 frågor kvar där. Svenskan är fortfarande inte rättad, lite surt men kan inte begära allt av Mårten ;) Har inte pluggat något ikväll så det är dags att sätta fart..

Pappa hämtar mig i Malmö imorgon när jag har slutat lektionen, kanon! Sparar vi in några timmar & jag slipper bussen. wihoooo :) Så ska ha allt packat & klart nu ikväll så det bara är att slänga ut det i bilen imorgon & åka. Är väl hemma 18-19 & då en riktigt smålännig. Ni får väl se om jag har snappat upp några ord härnere ifrån. de tycker jag att jag har gjort iaf ;) thihih.

nehe, nu kallar plugget & all min packning om det ska bli klart ikväll.


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0