Pannkakor


Sambo kom hem & hon trodde nog hon skrev G på tentan iaf, imorgon muntar hon upp det till ett MVG. Det är jag 100 på :) Vi/Jag lagade pannkakor med lite coaching från sambo, så vi hade pannkakor till lunch. De var grymt gott.

Nu sitter man här mätt & glad och ska börja packa träningskläderna. Enda lektionen är svenska B idag vid 17.15-19.15 sedan vid 20 ska jag & Julia gymma. Så är inte hemma förrän 23 ikväll, men ledig imorgon så det gör absolut inget & tror nog jag gymmar bäst på kvällarna faktiskt :)

Något jag är fundersam över är att mitt pennskrin har försvunnit, vart finns de? ligger den hemma? :O Borta är den iaf & jag känner mig handikappad över de. blää!


Angående min flytt hem tidigare så har jag ett krav på mig själv, ska jag få åka hem 2 veckor tidigare så måste alla uppdragen vara inne så jag bara ha inplanderade muntor senare. Det är kravet jag har på mig själv annars får jag inte åka hem & träna innebandyn med brudarna. Får se om jag lyckas annars får ni inte se mig förrän mitten av juni tyvärr. Men jag ska tusan lyckas, visst 10 uppdrag låter mycket på 1.5 vecka samt en munta då. Men vill man så kan man & har ganska mycket ledigt nu så det ska tusan gå! Ska göra en veckoplanering nu så jag hinner allt :)

Ni där hemma kan vara lugna, jag tänker inte slarva mig igenom det. Utan jag ska ha bra betyg i de kurserna jag har kvar :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0