pigg


Klockan ringde vid 06.35 & jag var faktiskt pigg. Kom hem vid 11 igen & är pigg som en mört. Så ska sätta mig med svenskan nu, har precis fikat lite med Gry.
Ett ballerinapaket har tagit slut i detta huset på en dag typ, är 3 kvar i paketet. illa! Vi räknade ut att 6 ballerinakex är 420 kalorier & det är en måltid. Shiit, mycket illa.

När man kommer hem igen blir de skärpning med mat & träning. Finns verkligen ingen tid för det just nu. Jag lovade mig själv att träna mycket härnere men plugget tar verkligen all tid tillsammans med att fixa & greja i lägenheten också. Men när man kommer hem blir de lugnt igen & får ta tag i träningen på allvar. Vi ska ju svischa förbi Fibk:s damer i höst ;)


Svenska idag vid 16 igen till 18 & ikväll ska jag stå för maten. Blir "pastasås" med ris idag faktiskt, sambo var trött på pasta & vi måste börja äta upp vår mat vi har.

Lämnat hyran till värdarna med & de ska inte vara hemma i helgen & min sambo ska inte vara hemma. PANIK! Vem ska underhålla mig & de? Får nog fixa ner någon faktiskt, vill inte vara ensam..

Har ni något tips vad man kan torka sig med istället för toapapper, de börjar nämligen ta slut här hemma & vi får inte något förrän ikväll. Börjar få lite smått panik, tidningspapper får de nog hädanefter bli ;) Dock kanske vi skulle duscha av oss efter varje gång vi vatt på toan, då sparara man iaf in pengar på toapapper.  Nu börjar min "sambohumor" komma in i bilden.

Nu väntar Pappa Goriot på mig, Balzac närmare  :)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0