Sambo


Det är nog konstaterat, jag kan verkligen inte ta hand om mig själv. Klockan är snart 12 och jag är fortfarande uppe, det har nog nästan aldrig hänt här nere. Väldigt sällsynt iaf, brukar lägga oss vid 22 för klockan ringer tidigt om mornarna och vi brukar också vara helt slut om kvällarna. Men här sitter jag med mitt egentligen trötta huvud & försöker vara poetisk.

Har suttit med plugg hela kvällen, och då rinner bara tiden verkligen iväg. Vips så var klockan 23 & börjar närma sig 00.00 så. Skickade in svenska 5 och marknadsföring 3. Hade fått tillbaka företagsekonomi 5 & fick MVG, så MVG på alla uppdragen bådar faktiskt mycket gott inför framtiden. Munta nästa fredag vid 11 & marknadsföringen har jag på onsdagen före. Undra hur jag ska kunna plugga in hela företagsekonomin på 2 dagar, dock är de så fruktansvärt lika kurser så det ska gå. Ska ha MVG i båda alltså! Ska avsluta min gymnasietid snyggt ;) Sedan är det bara historia a kursen som spökar men den tar jag veckan efter. Så nu har jag alltså 3.5 uppdrag kvar av min tid på Korr, de känns underbart :D

Nu står jag mellan ett glas cola så jag blir pigg & kan fortsätta med marknadsföringen 4 eller så går jag & bortstar tänderna och sover. De lutar år det sistnämda för annars blir jag som ett litet barn som får en fet sockerkick och jag kommer inte kunna somna förrän vid 3-4 inatt och det vill jag verkligen inte.

Så nu blir det att borsta tänderna & sedan krypa ner till sängs. Får hoppas man inte drömmer en massa mardrömmar nu när man är själv ;)

nattinatti.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0