seeg


Vaknade vid 10 idag & det är kanske därför jag är seg, är grymt trött & bara vill sova mer. Har satt mig med historian nu men har ännu inte börjat, ett uppdrag kvar & sedan en munta på det & sedan är jag klar. Är väl rädd för muntan därför jag inte vill börja, kan typ inget alls bara de som jag har gjort på uppdragen :( Historra sucks!


Bror med sambo kommer hem hit idag & de tar vovsarna med sig, mycket mysigt :) Ska jag mysa med dem, hihih. Sedan ikväll ska jag städa & tvätta bilarna är tanken, vill även ut i solen & sola så dags att sätta fart med historian nu för den MÅSTE vara inne ikväll.

lite träningsvärk har man idag men inte alls mycket, skönnt! :)

nehe, nu ropar revolutionen i Ryssland på mig samt kalla kriget. någon som känner sig lockad, ring isf jag är desperat!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0