slut på fantasi


Vet verkligen inte vad jag ska använda för rubriker på mina inlägg, dålig fantasi ohh yeess!

Idag väckte pappa mig runt halv tio så vi tvättade 2 bilar & sedan kom bror min med flickvän så blev mat & sedan begav jag mig till stan för "testmatch" och den gick bra tycker jag nog. Inte de bästa jag gjort men visst jag godkänner mig själv. Gjorde ett mål & blev en t-shirt rikare så de var gutt.


Åkte hem & klädde om samt slängde på lite smink. Begav mig sedan till Torsås & kollade Torsås-Hulterstad, ingen rolig match men hade lovat att kolla & jag håller ofta mitt ord så jag satt där i mer än 90 minuter & kollade.


Kom precis hem & ska fortsätta jobba med mitt cv så jag kanske kan få iväg några brev imorgon.

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vart vill du ha jobb?

2009-05-03 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0