solen skiner & himlen är blå


Kvällen igår vart super, gjorde oss iordning. fördrink hos Julia, vidare till restaurang stäket där de blev huvudrätt & efterrätt med en flaska vin. sedan gick vi vidare :) tack pappa&mamma!


idag vart de segt, käkade en grymt god frukost & sedan gick jag & Gry ut & skulle läsa svenska. blev att vi solade & fick faktiskt färg. Nere på stan & tog ut pengar för hyran. 2000 kr för 1 månad blev det & de tkr jag är rimligt. dock har jag inte varit här så mycket men men :)

Drog iväg till Julia & vi tre käkade pizza & snackade skit. var roligt, har precis kommit hem med Gry nu & ska börja plugga svenska så jag får in uppdrag 4.. på söndag kommer jag hem..

nehe, nu väntar Bellman på mig. han blir arg om jag inte läser någon bok om honom. han verkade vara en rolig kille :)


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bästa middagen jag har vart på iaf! Mycket rolig och trevlig kväll!<3

2009-05-10 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0