The Day After


dagen igår var klockren, gjorde oss iordning hos Ewe & Karin anslöt. Vidare till Cecilia & Joels hus där de befann sig lite people mer droppade in framåt kvällen. Karin var vår grillmaster & hon skötte de verkligen galant :) Träffade massa gammal folk & slog Joel i bowling, den ni ;) 212 poäng :D :D

Vidare runt 22 till Dalskär där det var dans till 1, hade verkligen skitroligt. Efter blev de kaos & jag begav mig hemåt kära mammi hämtade mig & sis. Skönt att hamna i sin egna säng, men pga telefonsamtal somnade jag runt 3.

Idag är man seg men ska framåt kvällen bege mig in till stan.

Nu ska jag kolla Pelle Svanslös med lillsis & kompis, barnsligt I know men det är mysigt :)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0