tiden rinner iväg alldeles för snabbt


Jaa, tiden den bara rinner iväg vet absolut inte hur jag ska hinna med allt. Helt sjukt! Gårdagen var de stan för att shoppa all studentmat & sedan blev det hem & göra sig iordning. Blev springbreak med tjejerna, Torsås/Innebandy & sedan vidare på fest när blåsten & kylan kom ifatt oss. Hamnade iaf på privatfest & när brudarna skulle gå vid 11 kände jag att de var lite för tidigt ännu, jag kommer ikapp dem senare tänkte jag för hade ju redan betalat för Palace & jag var ju garanterad att komma in pga mina band. Men ack så fel jag hade, jag kom aldrig ikapp tjejerna. Drickan flödade, trevligt sällskap så klockan bara smet iväg & när jag sedan såg att den var halv två kände jag inget behov av att gå till Palace precis lite sent ute ;) Men jag tackar för en grymt bra dag/kväll med vänner, dricka, solsken & snygga boys ;) TACK ALLA!


Imorgon är de bal, hur känns de? Nja, jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig. Måste väl ringa exet som även ska vara min kavaljer & se hur allt ska bli med hans kläder & sådant, jag har verkligen ingen aning. Inte orkat lägga ner energi eller tid på det tyvärr. Men jag hoppas att dagen kommer bli underbar iaf, dock har min klänning blivit för stor vid bysten. TAPPAT BRÖST! Eller tappat & tappat kanske man inte kan kalla de, men förlorat 3 kg & såklart är de på brösten. fuck! jag som vill få bort på mage & lår, hihi (A) men that´s life, får väl bli fjortis & stoppa upp med papper. haha!

Nehe, nu rinner tiden som sagt iväg & jag ska fixa grymt mycket saker idag. Ska även se om den lilla (bakfyllan) jag har kan försvinna så jag kan springa idag för missar träningen både måndag & onsdag tyvärr :( redan nu får jag lite panik över att jag inte får träffa innebandybrudarna nästa vecka, det är helt sjukt! knasiga Malin! nehe, nu måste jag verkligen börja.

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja! Fjortiz! :D

2009-05-31 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0