tillfälligt




Svenska B suger verkligen getpung, så förbannat tråkigt & jag förstår verkligen inte varför man ska kunna typ 8 epoker. De får nog min svenskalärare förklara för mig imorgon för jag finner ingen motivation. Suttit med uppdrag 4:a nu ikväll & ska göra klart de innan jag åker in till Malmö imorgon har jag bestämt. Dock inte roligt när man inte fått tillbaka varken 2:an eller 3:an för vet inga betyg på dem & får ju ingen respons vad jag ska tänka på till nästa uppdrag. de är lite dåligt men men, får hoppas de kommer imorgon istället. Munta på torsdag vid 17.30 som sagt, ska kämpa för ett MVG. men får väl nöja mig med ett VG hela enkelt. Livet är mer värt än att stressa upp sig för betyg, de finns utvägar till allt.



långt där borta i fjärrans finns Öresundsbron..




för tillfället vill jag verkligen bara hem & jag längtar till söndag...

nehe, nu ska jag sova för klockan ringer vid 8 imorgon så jag hinner med min svenska.

nattinatti.

puss&kram





Kommentarer
Postat av: Susse

Haha, jag har inte börjat med svenskan än, lite jobbigt :P Det finns så mycket annat roligt att ägna sig åt när man är hemma!

2009-05-11 @ 08:36:12
URL: http://svartvitfotograf.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, de har du alldeles rätt i :) Men jag har ju 2 uppdrag kvar också & inte fått tillbaka 2 heller. så jag sitter nog mer i skiten än vad du gör. hihi :)

2009-05-11 @ 10:29:09
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0