tjock



Jaa, tjock är bara förnamnet. När man är hemma försöker de fylla en så sjukt mycket så min mage mår inte alls bra av det här. lever väldans nyttigt i Malmö faktikskt & ska bli skönt att åka tillbaka på tisdag. Hade nästan velat åka redan på måndag men men :)


Dagen igår vart superkul dock var jag ganska trött men blev ändå en sen natt. uscha! Idag har jag köpt min balklänning samt skor till de, happy happy :) Blev så jädrans glad för den första jag provade satt perfekt & de är verkligen inte ofta jag faller för ngt så fort men den inkasserades iaf. När jag får hem den ska ni få se bild på den, ska bli lite mer brun också först :)


Så nu är balklänningen, studentklänningen, samt skor till båda sakerna klara. Nu saknas någon som kan fixa mig på balen & även fotograf. Men de löser sig. Har också bestämt vilken mat vi ska bjuda på, kommer bli en kanondag :D


Nehe, nu ska Ews & jag ut på en långpromenad som sagt. Ikväll blir det att vara hemma med pappsen & ta de lugnt, ska försöka plugga lite också.

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

DU! Du får för f*n ta och komma hit på måndag!:D Jag har fixat värsta träningspasset mån, ons, lite torsdag och lördag!

2009-05-02 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0