Trött


Upplysningen med förnuft och erfarenhet, romantiken med känslor, natur. Jag har kommit fram till att jag är en sann romantiker. Goethe, Rossueau osv. Mycket sådant som vimlar runt i min skalle nu. Men jag fick iaf in uppdrag 3 i svenska b och sedan fixade jag även historian, uppdrag 2. det tog mig tusan 5 h att göra, usch & blä. hoppas jag verkligen på ett MVG på de uppdraget, MVG i kursen hade varit kanon!


Ikväll skulle sambo & jag haft massage & filmkväll men hon ska in till Malmö till en en tjej där som är ensam i lägenheten så jag blir ensam. dock gör det mig inget! ska försöka hitta någonstans på nätet så jag kan se så ska det låta faktiskt :) Sedan blir de väl mer plugg, ett uppdrag till kanske jag kan hinna med ikväll när jag får vara ensam. pluggar bäst då!

Tvättat 4 tvättar idag, välbehövligt. körde mina vita sneakers i tvättmaskinen för de var grymt skitiga, hoppas de överlevde turbulensen.

nu väntar mat.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0