Underbara morgon


Hade sjukt svårt att sova igår, visste inte riktigt vad det vart med mig. Tror de berodde på att jag suttit nästan still hela dagen & bara pluggat. Men runt halv tre somnade jag tillslut & vaknade idag vid 9.

Nu har vi strålande sol här nere & lite blåst, men gör ingenting bara solen lyser fram :)

Hemma är de Gullabo Marknad idag & jag verkligen önskade att jag kunde gått där & myst men sådant är livet ibland. Snart är jag hemma i Småland igen förhoppningsvis ;)

Lektion idag vid 12.30-14.00. Marknadsföring första lektionen, får vi se hur detta slutar. Sedan blir de hem & fixa för vid 19 har Julia, jag & Gry bokat bord på en restaurand som Julia tyckte vi skulle prova. mys!


Nu ropar duschen efter mig & sedan blir det en fråga på historia A uppdrag 3. skulle hinna med det tänkte jag.


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0