verkligheten


jag vill att ni ska få se verkligheten, att folk ska förstå att man kan ha det stökigt ibland & istället göra roligare saker än att städa! Någon lärde mig i Skåne: skolan springer iväg, det gör inte städningen. Det stämmer så fruktansvärt bra & därför låter jag mitt rum vara kaos för tillfället. Undra hur de blir när man ska flytta hemifrån, kartonger & saker överrallt kommer de bli. shiit! Nu är det inte såhär att jag alltid har det stökigt, absolut inte! Men för tillfället är de kaos pga munta igår & munta imorgon. Jag LOVAR att ta tag i mitt rum efter min munta imorgon, OM jag blir nöjd med betyget förstås :)
 
Men poängen med att lägga upp bilderna var, sluta stressa över städningen. Den försvinner inte, det gör livet!! Njut & ha roligt & ångra inget!






bjuder på balklänningen också :)





nu skriker företagsekonomin efter mig, om jag ska förtjäna MVG så gäller det nog att jag pluggar.. TYVÄRR!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0